#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

برنامه هفته اول مرداد ماه

سفر به ارمنستان و صعود به قله آراگاتس

نظرات 2 + ارسال نظر
پرویز ستوده شایق پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.neshate-koohestan.com/

شاد و با نشاط باشید
.
بنام خالق کوه ها

قله آن بالاست .آن بالا سرزمین صداقت وپاکی ها است . بر فراز قله که می رسی دشت ها و کوهستان های بسیار زیر نظر توست . قله های بسیار می بینی ؛رسیدن به آن بالا پرزحمت است ؛ پیچ و خم ها و فراز و نشیب ها دارد.مبارزه ای خستگی ناپذیر با ضعف ها و کاستی ها می طلبد؛اراده ی قوی و همت بلند می خواهد؛ در اوج خستگی و ناتوانی جسمی احساس خشنودی قلبی ، توانایی،اعتماد به نفس ، ایمان ،خود باوری و ... می کنی لذتش مادی نیست در آنجا هیچ کس نیست جز یگانه ؛ تماشاچی نداری ؛شاید فرشتگان برایت کف میزنند ! هر چه راه صعب العبورتر و قله بالاتر، لذتش بیشتر و ماندگارتر

درود بر شما همنورد خوب وعزیز من در بلندای هر قله برای همه دوستان و همنوردان ارزوی بهروزی میکنم.

پیروز باشید

امین روحانی شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ http://persiankavir.blogfa.com/

سلام آقای امیری بسیار سپاسگذارم از اجرای برنامه خوب دیستر- ما با هم قدمی شما لذت می بریم و درس میگیریم. پاینده باشید من شما را در وبلاگ خودم نیز قرار دادم. با ارزوی سلامتی

درود بر شما همنوردعزیز پایدار باشید من هم در کنار شما دوستان خوب لذت بردم .

ارزوی موفقیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد