#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

گزارش برنامه چشمه ناز به پل کره بس

برای اطلاعات منطقه به گزارش برنامه چال غفار به چشمه ناز در همین وبلاگ رجوع کنید . 


گزارش برنامه : عصر روز پنج شنبه 92/1/29 حرکت از اصفهان به طرف سمیرم و چشمه ناز شهرستان ونک و شب مانی در محوطه چشمه ناز ونک . 


صبح روز جمعه 92/1/30 حرکت با کوله های سبک در امتداد جریان آب (درازه رود)به طرف پل کره بس در منطقه گرد بیشه .هوایی بهاری و آواز پرندگان و صدای جریان آب همراه با همنوردان قدیمی جان تازه ای را به برنامه داده بود .  کنار این همه طراوت و زیبایی خاطرات برنامه های گذشته یاد آوری می شد . در پایان برنامه پر خاطره ؛ زیبا با پایانی خوش اجرا گردید .


عکسها از محمد امیری 


برای مشاهده بقیه عکسها ادامه مطلب را کلیک کنید 




تصاویری زیبا در طول برنامه










                                              با شما در برنامه های بهاری 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
گروه کوهنوردی استرآباد چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ http://esterabadvatan.blogfa.com

سلام
از گروه کوهنوردی استرآباد گرگان هستم گروه ما از جمله گروههای فعال در کوهنوردی هست و برنامه های منظمی هرساله داره و چندین سال هست که مشغول به فعالیت ، خوشحال میشم با هم بیشتر آشنا شیم که شاید در اینده با هم برنامه مشترک داشته باشیم حالا یا شما مهمان ما شید یا ما مهمان شما درصورت تمایل برای شروع ترجیحا همدیگرو لینک کنیم خوشحال میشم در هر صورت نظرتون رو برام بزارید مرسی

درود بر شما همنورد گرامی ما برای پزیرایی از شما و تمام همنوردان دنیا در منطقه زاگرس آماده هستیم و خوشحال میشویم .افتخار داشتم که گروه شما را به کینکهای وبلاگ اضافه کنم . در ضمن ما سال گذشته سفری داشتیم به گرگان و قله قلعه ماران را نیز صعود کردیم و از آبشارهای شیرآباد هم بازدید کردیم که گزارش آن در وبلاگ هست .

پایدار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد