#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

برنامه هفته دوم تیر ماه 93

عنوان برنامه : صعود به قله افوس منطقه داران اصفهان همراه گروه کوهنوردی دنا


مدت برنامه : یک روز جمعه 93/4/13 


نمایی از کوه افوس و مسیر صعود (محمد امیری)



                                                           با شما در برنامه های شاد 

نظرات 1 + ارسال نظر
Tala سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ب.ظ

با سلام
من دربارۀ علم کوه جستجو می کردم که به وبلاگ شما رسیدم.

می خواستم بدونم مسیر راهپیمایی تا قله حدودا چند ساعته و این که پناهگاهش کجای مسیر است؟ و این که قله سختیه یا نه؟
من دماوند، سبلان و توچال رفتم.
با تشکر

همنورد گرامی ؛ مطلبی در این رابطه برایتان ایمیل کردم چک کنید .
درود بر شما ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد