#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

شعر

برای من که در بندم 

چه اندوه آوری ای تن 

فراز وحشت داری 

فرود خنجری ای تن 

غم آزادگی دارم

 

به تن دلبستگی تا کی ؟

به من بخشیده دلتنگی 

شکستن های پی در پی 

در این غوغای مردم کش 

در این شهر به خون خفتن 

خوشا در چنگ شب مردن 

ولی از مرگ شب گفتن 

چرا تن زنده و عاشق 

کنار مرگ فرسودن 

چرا دلتنگ آزادی

 

گرفتار قفس بودن 

قفس بشکن که بیزارم 

از آب و دانه در زندان 

خوشا پرواز ما حتی

 

به باغ خشک بی باران...

از ایرج جنتی عطائی



                                                                                  ایام به کامتان 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شهروز صفری پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:43 ب.ظ http://2-shot.mihanblog.com/

سلام. خدا قوت. از علاقمندان کوه و طبیعت هستم و وبلاگی حقیرانه جهت انعکاس فعالیتهایم دارم. خوشحال خواهم شد در صورت امکان بازدید فرموده و سرافرازم کنید. سپاس. 2-shot.mihanblog.com

سلام همنورد گرامی سپاس چشم حتما بر فراز باشید . من سایت شما را به پیوند های وبلاگم اضافه کردم . درود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد