#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

برنامه هفته اول شهریور ماه

عنوان برنامه : صعود به قله آزاد کوه ( البرز مرکزی )


مدت برنامه : 3 روز از چهار شنبه 1/6/91 الی جمعه 3/6/91 


قله آزاد کوه : تصویر دریافت از اینترنت


                                 

                                       پایدار باشید

گرارش تصویری از کوه پیمایی آبر به قله رودخان

شهرستان آبر از توابع استان زنجان  :
.آبْ‌بَر یکی از شهرهای ایران در استان زنجان است. این شهر مرکز شهرستان طارم است. جمعیت این شهر بر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵، برابر با ۵٫۲۱۲ نفر بوده است. 

شهرستان طارم :کی از شهرستان‌های استان زنجان است. این شهرستان در شمال استان واقع شده و با استان‌های گیلان و قزوین و اردبیل همسایه می‌باشدجمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵ خورشیدی، برابر با ۴۳٬۹۶۴ نفر بوده‌است .مرکز این شهرستان، شهر آبر می‌باشد. شهرستان طارم یکی ازشهرستان‌های هفتگانه استان زنجان می‌باشد که درشمال استان واقع گردیده این شهرستان دربهمن ماه سال ۱۳۷۶ به مرکزیت شهر آبر تأسیس گردیده و شامل دوبخش، پنج دهستان و۱۵۵آبادی می‌باشدکه ۱۰۱آبادی آن دارای سکنه ومابقی خالی ازسکنه می‌باشند

گزارش برنامه :ساعت ۲۲ پنج شنبه شب ۲۶/۵/۹۱ تیم به مقصد شهرستان آبر در استان زنجان حرکت کرد به منظور کوهپیمایی از این شهرستان به طرف قلعه رودخان در شهرستان فومن در استان گیلان . 

صبح روز جمعه ۲۷/۵/۹۱ تیم پس از صرف صبحانه در شهرستان آبر سوار وانت شده و پس از یک نیم ساعت طی مسیر کوهستانی جاده خاکی پر از گردنه در ارتفاعات در محلی به نام جمال آباد پیاده شده و از مسیر شمال شرقی به راه افتادند تا ساعت ۲۰ که در مکانی زیبا به نام دایلاسر کمپ شب مانی زده شد . 

صبح روز جمعه ۲۸/۵/۹۱ تیم همراه با یک نفر راهنما از افراد محلی حرکت خود را به طرف قله رود خان شروع کرد و در هوایی خوب و مناظری خیره کننده مسیر می پیمود و باران های تند شمالی پوشیدن پامچوهارا اجباری کرد عبور از میان جنگلهای پر انبوه در زیر باران بسیار پر شکوه شده بود و سر انجام در ساعت ۱۶ تیم به مقصد رسید و بعد از استراحت خود را به ماشین رسانیده و عازم اصفهان گردید .  

ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۲۹/۵/۹۱ افراد تیم در اصفهان با خاطره ای خوب از یکدیگر جدا شده و برنامه به پایان رسید . 

در پایان جادارد که متذکر شوم برای اجرای این برنامه و تمام برنامه های جنگل نوردی وجود یک راهنمای محلی لازم و ضروری است .چون هوای کوهستانهای جنگلی علاوه بر متغیر بودن انبوه مه نیز یافتن مسیر را غیر ممکن میسازد . 

     

عکسها یی از زیبایهای طول مسیر(محمد امیری )  

  

برای مشاهده بقیه عکسها ادامه مطلب را کلیک کنید

ادامه مطلب ...

برنامه هفته آخر مرداد ماه ماه ۹۱

قابل توجه همنوردان عزیز : اجرای برنامه صعود به قلل سهند به علت وقوع زلزله در استان آذربایجان شرقی کنسل و جایگزین آن شرکت در برنامه کوهپیمایی زنجان به فومن همراه گروه کوهنوردی باران انجام میگیرد . در ضمن علت دیر اطلاع رسانی تصمیمگیری و مردد بودن بعضی از دوستان بود که از این بابت پوزش میخواهیم .  

 

نمایی از منطقه ماسوله داغ سال ۷۷(محمد امیری) 

  

                                                   پایدار باشید

گزارش سفر به ترکیه

استانبول : بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. استانبول سومین مرکز بزرگ گردشگری در جهان است. این شهر در کنار تنگه بسفر ودریای مرمره قرار دارد. تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. 


گزارش برنامه : قبل از هر  سفر خیلی خوب است که مسافر با کمی اطلاعات به منطقه برود و به همین منظور من در جستوجوی اطلاعات به سایت جالبی برخورد کردم که در این سفر برای ما راهنمای خیلی خوبی بود و کمک زیادی به به ما کرد .این سایت به نام آقای سید حسین قوامی . قلم اندیش (zaye.persianblog.ir/post/396) می باش رجوع به این سایت را به تمام دوستان پیشنهاد میکنم . و از آقای قوامی نیز تشکر ویژه دارم .

چهارشنبه 18/5/91 حرکت به طرف فرودگاه تهران و پرواز به  ( استانبول ) در کشور ترکیه .

5 شنبه  19/5/91 بازدید آز اثار تاریخی و مساجدی زیبا با معماری خاص وگردش در کنار ساحل .

جمعه 20/5/91 ادامه بازدید و گشت در بازارهای شهر و کنار ساحل .

شنبه 21/5/91 بازدید از جزایر زیبای پردیس با کشتیهای مسافری .

ساعت 3 بامداد یکشنبه 22/5/91 پرواز به طرف ایران ساعت 7 صبح فرودگاه تهران و در پایان برنامه ای خوب ساعت 13 اصفهان .  

 

عکسها محمد امیری و مهری شهبازی  

 

نمایی از استانبول (محمد امیری)  

 

 

 برای دیدن بقیه عکسها ادامه مطلب را کلیک کنید



ادامه مطلب ...

پیام تسلیت

وقوع زلزله در استان آذربایجان شرقی که منجر به از دست رفتن تعدادی از هم میهنان عزیزمان گردید دلمان را به درد آورد و در اینجا به بازماندگان این عزیزان و ملت شریف ایران تسلیت گفته و برای هر گونه امداد و همکاری اعلان آمادگی می نماییم .

تصویر از اینترنت