#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

سفر سه روزه به دامنه های زاگرس

گزارش برنامه : از شلوغی شهر ترافیک و این همه  هیاهوی خسته شده بودم و دلم ادمهای ناب میخواست که چندی در کنارشان باشم و از صداقت و مهربانیشان انرژی بگیرم و فقط یک جا به نظرم رسید آن هم دامنه های زاگرس و در کنار دوستانم عشایر منطقه بود و کوله بر دوش با یک همسفر نو پا ( نوه گلم ) عازم شدم و دل به راه سپردم ....

 آدم های ساده را دوست دارم همان ها که بدی کسی را باور ندارند، همانهای که برای همه لبخند دارند، همان هایی که همیشه هستند، برای همه هستند.آدم های ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعت هاتماشا کرد. آدم های ساده را دوست دارم بوی ناب آدم می دهند ساده که می شوی همه چیزخوب می شود خودت، غمت،مشکلت،غصه ات،هوای شهرت، آدم های اطرافت، حتی دشمنت. یک آدم ساده که باشی برایت فرقی نمیکند که تجمل چیست...  ساده که باشی همیشه در جیبت شکلات پیدا میشود همیشه لبخند بر لب داری بر روی جدولهای کنار خیابان راه میروی زیر باران ، دهانت را باز میکنی و قطره قطره مینوشی آدم برفی که درست میکنی شال گردنت را به او میبخشی ساده که باشی همین که بدانی بربری و لواش چند است کفایت میکند . ساده که باشی همه چیز خوب است ..............

 آدم های ساده را دوست دارم بوی ناب آدم می دهند.

برای مشاهده بقیه عکسها ادامه مطلب را کلیک کنید  

ادامه مطلب ...