#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

پیام تبرک به کوهنوردان

درود به تمامی کوهنوردان با آرزوی بهروزی وصعود های موفق روز کوهنوری را به تمامی همنوردان عزیز تبریک میگویم پیوسته شاد و بهاری باشید .


کوله پشتم را ببند که فردا صبحگاهان

بر فراز قله برفی وعده دارم با خود خورشید


کوله پشتم را ببند که من از دره پر خار انسانها

دلم از درد لبریز است سفر تا اوج پر شکوه قله ها دارم

که انها یاوران افتاب صبح میعادند


کوله پشتم را ببند که من از دامن خورشید و کوه  و اسمان

برایت کوله باری  لاله خواهم چید


                                                                                             ( شعر از اصلان رختشه )

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ق.ظ

سلام

من عاشق ذاین شعرم . دست شما درد نکنه

یا حق

درود بر شما پایدار باشید

عادل دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام.مرسی بابت پیام تبریکتون. راستش ما که دیگه کوهنورد حساب نمی شیم اما کوهنوردها رو دوست داریم.همیشه پایدار باشید.

با درود فراوان شما در خاطرات کوهنوردی من هیچگاه فراموش نخواهید شد .
پایدار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد