#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

پاییز در مارکده به روایت تصویر

روستای مارکده در ۷۵ کیلومتری شهرکرد در استان چهار محال و بخیاری یکی از بخشهای شهرستان سامان ودر حاشیه زاینده رود قرار دارد که از طبیعت بسیار زیبایی برخوردار است به ویژه پاییز شگفت انگیز آن با تنوع رنگهای زیاد  نظر هر گردشگری را به خود جلب میکند.  

 

عکسها از مهری شهبازی  

 

 

 

برای مشاهده بقیه عکسها روی گزینه ادامه مطلب کلیک کنید  

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
saeid.a چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام آقای امیری ، این عکس های که رو لینک خودتون گذاشتید واقعا زیباست ، من خودم مارکده ای هستم ولی از اول مهر که اومد دانشگاه تا به الان روستا نرفتم ، دلم برا دیدن پاییز مارکده لک زده بود وقتی عکس های شما رو دیدم کلی خوشحال شدم

درود بر شما دوست عزیز .خوشحال هستم که توانستم گوشه کوچکی از طبیعت شگفت انگیز زاینده رود را تقدیم طرف داران طبعت بکنم از توجه شما هم سپاس گزارم.
پایدار باشید

ابوالفضل شاهسون مارکده سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.markadeh.com

با سلام
مرسی از توجه شما به زیبایی های طبیعی روستای مارکده

درود بر شما دوست عزیز .این منطقه میتواند یکی از جازبه های گردشگری و توریستی خاص ایران باشد به شرطی که گردشگران در حفظ محیط زیست متعهد باشند.
پایدار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد