#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

برنامه کوهنوردی هفته دوم اردیبهشت ماه

عنوان برنامه :بازدید از دره آتشگاه لردگان  

 

مدت برنامه : یک روز  

 

تاریخ حرکت : جمععه ۹/۲/۹۰ ساعت ۵ صبح

نظرات 1 + ارسال نظر
سیدرضا یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ http://www.akmahabad.blogfa.com

همنورد خسته نباشی

آفرین به همت بلندت

لطفا بما هم سر بزن

پاینده باشی همنورد .

بادرود به روان پاک محمد اوراز مرد جاودانه کوهنوردی ایران .

شما هم سایت بسیار پر محتوایی دارید و مطالب زیبای خودت هم عالی بود .

من افتخار دارم که سایت شما را به کینک دوستانم اضافه کردم و خوشحال میشوم به فهرست دوستان شما بپیوندم .

در ضمن دلم لک زده برای یک برنامه سرشاخان.

خانه من هم آماده پزیرایی از تمامی کوهنوردان است .

پایدار باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد