#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

اخبار

 "تنها زمانی که پای در خانه نهم باور میکنم از مرگ گریخته ام

اینها بخشی است از سخنان Zhang Jingchuan کوهنورد چینی که از مهلکه مرگ در کمپ اصلی نانگاپاربات گریخته و 4 شنبه گذشته از طریق ارومچی به زادگاهشKunming بازگشت.ژان جین چوآن کوهنورد 42 ساله چینی می گوید: "آنها 8 مرد مسلح با لباس نظامی بودند که ما را در خواب به دام انداختند و دستانمان را بستند، ما را به زانو قرار دادند، لوازممان را گشتند و شروع به کشتار نمودند. آنها تیری را با هدف قرار دادن سر من به طرفم شلیک کردند. اما سرم را خم کردم و تیر به من اصابت نکرد. من اقدام به فرار به سمت دره نمودم و از دستشان گریختم". اما شاید آنچه موجب رهایی ژان گردید 4 سال خدمت سربازی او در نیروهای نظامی بود. عکس العمل سریع و فرار موجب شد تا نامش در لیست کشته های نانگا پاربات قرار نگیرد. او ساعتی را در تاریکی و در دره های اطراف کمپ اصلی مخفی گشت و پس از اطمینان از امنیت کمپ اصلی به آنجا بازگشت تا طلب کمک نماید 

منبع خبر سایت : http://www.koohnews.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد