#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

دلنوشته من عاشق کوهنوردی

"دلنوشته"  

من فرزند دامنه های زاگرس هستم 

همیشه به سوی کوهستان رهسپارم . مسیر من به سوی بلندای کوهستان پوشیده از برف زاگرس است . در بهار بوی چویل و جلوه لاله های واژگون مرا مست میکند و من مستانه در چکاد کوهستان به دنبال خود میگردم چون در روزگاری دور خود را در چکاد یکی از این قله ها ی سر به فلک کشیده ی همیشه سفید پوش جا گذاشته ام و در زمستان ناله ای پر سوز همراه با باد از میان دره های پر برف و از میان شکافهای سنگی یخ زده من را صدا میزند و من باید بسوی قله ها بروم و بر این باورم که هیچ گاه گمشده خود را نمیابم ولی بایدبروم ؛ بایدبروم ؛ چون ماندن  را دوست ندارم ...



برای مشاهده بقیه عکسها ادامه مطلب را کلیک کنید   تصاویری از زاگرس و زاگرش نشینان 












زنده باد کوهنورد ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد