#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

روز جهانی زنان روستایی (23 مهر )


دلنوشته 

من زاده شده و فرزند دامنه های زاگرس هستم در بهار بوی چویل مرا مست میکند و من مستانه به سوی قله های سر به فلک کشیده پوشیده از برف رهسپار میشوم .از میان  دشت های شقایق عبور کرده و دره های پر آب را پشت سر میگذارم و سوار بر یالها طی مسیر میکنم نسیم گاهی صورتم را نوازش میکند و گاهی باد بر سر و رویم شلاق میزند و من همچنان به راه خود ادامه میدهم تا به قله برسم چرا که دیر زمانی خود را در فراز یکی از همین قله ها جا گذاشته ام ، پس باید بروم باید بروم

 

 یادمان باشد ۱۵ اکتبر برابر با ۲۳ مهر روز بین‌المللی زنان روستایی یا روز جهانی زنان روستایی نام‌گذاری شده‌است. این زنان که یک چهارم جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند، نقش مهمی درسرپرستی از خانواده‌های خود بر عهده دارند. پیام اصلی روز جهانی زنان روستایی حمایت از زنان روستایی یکی از بهترین راه‌های بدست آوردن دسترسی پایدار به منابع غذایی و مبارزه با فقر اعلام شده است. منتقدان در ایران می‌گویند که این روز زیر سایه برنامه‌های سیاسی قرار گرفته و به فراموشی سپرده شده‌است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد